Warunki korzystania z serwisu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SKLEP.GOPC.PL

 

Szanowny Kliencie,

Bardzo dziękujemy Ci zaufanie jakim nas obdarzyłeś i za wybór naszego sklepu i ofertowanych przez nas towarów. Prosimy, zapoznaj się z zasadami panującymi w naszym sklepie, które opisaliśmy poniżej. Bez obaw, nasze zasady są przejrzyste i napisane prostym językiem, tak abyś zrozumiał, jak świadczymy nasze usługi i czego możesz od nas wymagać. Mamy nadzieję, że cała transakcja przebiegnie sprawnie, a Ty będziesz mógł się cieszyć swoim wymarzonym sprzętem. Będziemy się zwracać do Ciebie bezpośrednio, dlatego wszędzie tam gdzie zwracamy się w pierwszej osobie liczby mnogiej – mówimy o sobie jako Sprzedawcy. Zatem życzymy Ci miłej lektury!

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1.         Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej, zasady świadczenia Usług, zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług oraz procedurę reklamacyjną w zakresie Usług, sposób składania Zamówień i dostarczania zamówionych Towarów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży, uprawnienia Klienta do anulowania Zamówienia i odstąpienia od umowy sprzedaży oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji Towarów.

2.         Jako Sprzedawca jesteśmy właścicielem Strony Internetowej oraz Sklepu. Wszelkie prawa do Strony Internetowej, w tym  prawa własności intelektualnej do jego nazwy,  domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów, banerów i zdjęć zamieszczanych na Stronie Internetowej (za wyjątkiem niektórych logotypów i zdjęć prezentowanych w Sklepie w celach prezentacji Towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy.

3.         Jeżeli używamy w treści Regulaminu następujące pojęcia pisane z dużej litery, bez względu na ich użycie w liczbie pojedynczej lub mnogiej posiadają one następujące znaczenie:

3.1    Formularz Kontaktowy – funkcjonalność Strony Internetowej, umożliwiająca Klientowi nawiązywanie kontaktu ze Sprzedawcą w celu zadania pytań dotyczących Towarów, w szczególności formularz „Zapytaj o towar”.

3.2    Hasło - ustalany przez Klienta przy Rejestracji ciąg znaków alfanumerycznych, potrzebny do autoryzacji przy uzyskiwaniu dostępu do założonego przez Klienta Konta.

3.3    Klient - osoba fizyczna (w tym Konsument) posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, na rzecz, której zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone Usługi lub zawarta może być Umowa Sprzedaży.

3.4    Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2019.1145 z późn. zm.);

3.5. Konsument - osoba fizyczna, dokonująca zakupu Towaru w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową [stosownie do treści art. 221 Kodeksu Cywilnego];

3.6. Konto Klienta - zbiór zasobów takich jak dane identyfikujące, dane logowania, dane kontaktowe i korespondencyjne w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy widocznych w interfejsie Strony Internetowej, do którego dostęp Klient uzyskuje po dokonaniu Rejestracji;

3.7. Koszyk – formularz umożliwiający złożenie Zamówienia;

3.8. Newsletter – informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, pochodzące od Sprzedawcy, wysyłane Klientowi droga elektroniczną przez Sprzedawcę lub w imieniu Sprzedawcy;

3.9.   Polityka prywatności – zbiór zasad dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych Klienta wraz z informacjami o plikach cookies wykorzystywanych przez Stronę Internetową, stanowiących integralną część Regulaminu, dostępnych pod adresem: https://sklep.gopc.pl/polityka-prywatnosci,13.

3.10. Regulamin – zbiór zasad obowiązujących Klienta i Sprzedawcę w zakresie korzystania i świadczenia Usług oraz zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży;

3.11. Rejestracja – dobrowolna, jednorazowa procedura polegająca  na utworzeniu indywidualnego Konta Klienta za pomocą dedykowanego formularza na Stronie Internetowej, dokonana zgodnie z Regulaminem.

3.12. Sklep – funkcjonalność dostępna za pośrednictwem Strony Internetowej, za pośrednictwem której Klient może nabyć od Sprzedawcy Towary, zawierając Umowę Sprzedaży.

3.13. Sprzedawca – GOPC Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Mielcu, adres: ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000739820, NIP 8172188933, REGON 380714400, nr BDO: 000107098, numer rachunku bankowego: 11 1140 2004 0000 3802 7781 4466;

3.14. Strona Internetowa  - serwis internetowy dostępny pod adresem: sklep.gopc.pl (wraz  z podstronami).

3.15. Towar - każda rzecz ruchoma – sprzęt elektroniczny - dostępna w Sklepie Internetowym, która jest przedmiotem Umowy Sprzedaży.

3.16. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktów na odległość w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta na zasadach określonych w Regulaminie , w zakresie Umowy Sprzedaży zawieranej z  Konsumentem, zastosowanie mają przepisy  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U.2019.134 z późn. zm.);

3.17. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej;

3.18. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

4.         Pojęcia niepowołane w Tytule I ust. 1 Regulaminu, a używanie w treści Regulaminu będą mieć znaczenie nadane im w odpowiednim postanowieniu Regulaminu. Nagłówki tytułów w Regulaminie nie wpływają na  interpretację zapisów Regulaminu.

5.         Możesz się skontaktować ze Sprzedawcą  w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 8 do 17 w następujący sposób:
5.1. telefonicznie nr tel. 17 2276565,
5.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail : sklep@gopc.pl,
5.3. poprzez Formularz Kontaktowy oraz formularz „Zapytaj o Towar”,
5.4. pisemnie – na adres GOPC Sp. z o.o. Sp.k., Dział Obsługi Klienta, ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec,

6.         Korzystanie ze Strony Internetowej  wymaga posiadania urządzenia z dostępem do Internetu takiego jak komputer, tablet, smartfon itp. oraz oprogramowania do przeglądania zasobów Internetu typu Internet Explorer (wersja __ lub nowsza), FireFox (wersja 81.0.2 lub nowsza), Opera (wersja 71.0.3770.228 lub nowsza), Chrome (wersja 85.0.4183.121 lub nowsza), Safari (z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH). Rekomendowana rozdzielczość pozioma ekranu to rozdzielczość powyżej 1024 pikseli.

 

7.         W niektórych przypadkach możesz spotkać się z tymczasowymi przerwami w działaniu Strony Internetowej lub Sklepu. Zastrzegamy sobie możliwość wystąpienia przerw w funkcjonowaniu Strony Internetowej, Sklepu lub świadczeniu usług, o których mowa w tytule II Regulaminu z przyczyn technicznych (w tym prac rozwojowych, konserwacyjnych, usterek, napraw etc.) na okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej przyczynę wystąpienia przerwy.

 

II.  USŁUGI SWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1.         Za pośrednictwem Strony Internetowej świadczymy Ci drogą elektroniczną, zupełnie nieodpłatnie następujące Usługi:

1.1. Udostępnienie formularzy kontaktowych;

1.2. Możliwość składania Zamówień w Sklepie;

1.3. Możliwość prowadzenia Konta Klienta w Sklepie;

1.4. Wysyłanie Newslettera na wskazany przez Ciebie adres;

1.5. Udostępnienie polecenia danego Towaru Twojemu znajomemu;

1.6 Możliwość publikowania Twoich opinii.

 

2.         Usługa Udostępnienia formularzy kontaktowych polega na umożliwieniu Klientowi nawiązywania kontaktu ze Sprzedawcą i  wysłania do Sprzedawcy wiadomości o określonej treści. Żeby prawidłowo skorzystać z Usługi powinieneś uzupełnić wskazane pola  o dane co najmniej oznaczone jako wymagane i/lub niezbędne wraz ze wskazaniem celu kontaktu.

3.         Usługa Składania Zamówień w Sklepie polega  na umożliwieniu Klientowi złożenia Zamówienia z wykorzystaniem dedykowanego temu celowi Koszyka. Usługa ta umożliwia  zawarcie Umowy Sprzedaży na zasadach opisanych w  Tytule IV  Regulaminu. Złożenie Zamówienia w Sklepie nie wymaga posiadania Konta Klienta w Sklepie, ale niezbędny jest adres Twojej poczty elektronicznej (e-mail), żebyśmy mogli przesłać Ci wszystkie niezbędne dokumenty i dane dotyczące Zamówienia.

4.         Usługa prowadzenia Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie. Aby się zarejestrować powinieneś wypełnić formularz rejestracyjny, ustalić Hasło, zaakceptować Regulamin oraz potwierdzić rejestrację klikając w link aktywacyjny wysłany na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej.

5.         Procedura rejestracyjna kończy się w momencie kliknięcia linku aktywacyjnego przesłanego na adres poczty elektronicznej podany przy Rejestracji i stanowi potwierdzenie prawdziwości danych Klienta. Z chwilą potwierdzenia Rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na czas nieokreślony.

6.         Zawsze staramy się podnosić jakość naszych usług dlatego też zastrzegamy sobie prawo modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności Strony Internetowej, w tym Konta Klienta, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania ich jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków naszych jak i Twoich.

7.         Szanujmy się nawzajem. Pamiętaj, ponosisz pełną odpowiedzialność za swoje działania podejmowane na Stronie Internetowej i jesteś zobowiązany w szczególności do:

a)       korzystania ze Strony Internetowej w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, w szczególności do przestrzegania zakazu dostarczania za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej treści powodujących zakłócenie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych oraz naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,

b)       powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Strony Internetowej, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Strony Internetowej lub jej elementy techniczne,

c)       powstrzymywania się od wykorzystywania Strony Internetowej do celów innych niż jej przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłania spamu, prowadzenia za pośrednictwem Strony Internetowej jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.,

d)       korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu oraz dobrymi obyczajami.

8.         Jeżeli nie jesteś zadowolony z jakości naszych Usług lub po prostu stwierdziłeś, że nie chcesz już z nich korzystać, możesz wypowiedzieć umowę o prowadzenie Konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym bez wskazania powodów wypowiedzenia, poprzez usunięcie Konta  albo przesłanie stosownego oświadczenia pocztą elektroniczną na adres wskazany w tyt. I ppkt. 5.2 Regulaminu. W przypadku wypowiedzenia w formie przesłania oświadczenia pocztą elektroniczną, niezwłocznie po jego otrzymaniu usuniemy Twoje Konto Klienta.

9.         Możemy wypowiedzieć umowę na prowadzenie Konta Klienta w każdym czasie i bez podawania przyczyny, informując o tym Klienta na adres e – mail podany w Koncie, na 14 dni przed planowanym usunięciem Konta. Niezależnie od powyższego, możemy również wypowiedzieć umowę, o której mowa powyżej ze skutkiem natychmiastowym, jeśli:

a)       cel Rejestracji lub sposób korzystania z Konta Klienta jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Strony Internetowej;

b)       Twoja działalność jest sprzeczna z obowiązującymi przepisami prawa, normami obyczajowymi, narusza prawa osób trzecich;

c)       uzyskaliśmy wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio Ciebie zawiadomiliśmy;

d)       dopuszczasz się przesyłania niezamówionych informacji handlowych lub w rażący bądź uporczywy sposób naruszasz postanowienia Regulaminu;

e)       podane przez Ciebie dane, w szczególności dane osobowe lub rejestrowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości, co do ich poprawności lub prawdziwości a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail;

f)        po prostu przestałeś korzystać z naszych usług i nie wykazywałeś aktywności na Stronie Internetowej, w szczególności nie złożyłeś Zamówienia lub nie logowałeś się na Konto w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności na Koncie Klienta.

10.      Usunięcie Konta Klienta oznacza, że niemożliwe będzie korzystanie z funkcjonalności Konta Klienta i zalogowania się, w tym w szczególności składania Zamówień przez Konto Klienta, śledzenia historii Zamówień zrealizowanych, modyfikacji danych zamieszczonych w Koncie. Usunięcie Konta Klienta pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych Umów Sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej. Ponadto Wypowiedzenie umowy lub usunięcie Konta Klienta nie uniemożliwia Ci składania Zamówień w Sklepie w trybie bez rejestracji Konta Klienta – dalej możesz korzystać z funkcjonalności Sklepu i dokonywać zakupów.

11.      Jeżeli wybierzesz Usługę wysyłania Newslettera będziemy dostarczać Ci na wskazany przez Ciebie adres poczty elektronicznej zamówione informacje handlowe w postaci materiałów marketingowych, w szczególności reklamowych i promocyjnych (o aktualnych promocjach), spersonalizowanych ofert oraz informacje o produktach i usługach Sprzedawcy. Usługę wykonujemy tylko dla tych z Klientów, którzy złożyli  dyspozycję przesyłania Newslettera poprzez pozostawienie w polu zapisu na Newsletter swojego aktywnego adresu poczty elektronicznej, zaznaczając zgodę na przesyłanie Newslettera. Z usługi możesz zrezygnować w każdym czasie poprzez kliknięcie w link do anulowania subskrypcji Newslettera lub przesyłając wiadomość z rezygnacją na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy określony w tyt. I ppkt. 5.2. Regulaminu.

12.      Jeżeli spodoba Ci się dany Towar i chcesz podzielić się informacją o nim ze swoim znajomym, możesz skorzystać z Usługi polecenia danego Towaru Twojemu znajomemu. Usługa polega na umożliwieniu wysłania linku do strony z danym Towarem na adres poczty elektronicznej Twojego znajomego, wraz z wybraną przez Ciebie treścią wiadomości. W takiej sytuacji działamy jak pośrednik, który w Twoim imieniu dostarczy wiadomość do znajomego.

13.      Jeżeli jesteś zadowolony z naszych Usług albo po prostu spodobał Ci się zakupiony Towar możesz umieścić swoją opinię. Usługa ta polega na tym, że Sprzedawca umożliwia Klientom zamieszczanie wybranych treści na Stronie Internetowej, tj. wyrażanie opinii o wybranych Towarach. Zamieszczanie treści jest równoznaczne z akceptacją odnośnych postanowień Regulaminu, a korzystanie z  tej funkcjonalności wymaga posiadania Konta Klienta.

14.      Pamiętaj o następujących zasadach umieszczania opinii:

a)       każda opinia o towarze oznaczona jest Twoim pseudonimem;

b)       nie możesz zamieszczać w treści opinii plików graficznych, zdjęć, filmów, linków odsyłających do innej strony internetowej;

c)       nie możesz samodzielnie usuwać lub edytować opinii. Jeżeli chcesz edytować lub usunąć opinię powinieneś w tym celu zwrócić się do Sprzedawcy na adres mailowy wskazany w tyt. I ppkt. 5.2 Regulaminu. Zmodyfikujemy opinię lub usuniemy ją w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości mailowej z prośbą o edycję lub usunięcie opinii;

d)      zamieszczając określona opinię dokonujesz dobrowolnego jej rozpowszechnienia. W odniesieniu do opublikowanych przez Ciebie treści pełnimy rolę podmiotu udostępniającego zasoby teleinformatyczne i nie jesteśmy dostawcą treści;

e)      ponosisz wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie treści. Zabronione jest zamieszczanie treści naruszających przepisy obowiązującego prawa, sprzecznych z dobrymi obyczajami (np. poprzez użycie wulgaryzmów, określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe, treści propagujących przemoc, nawołujących do nienawiści, naruszających uczucia religijne, treści o charakterze pornograficznym), naruszających dobra osobiste osób trzecich, naruszających prawa osób trzecich, w tym prawa własności intelektualnej, tajemnice przedsiębiorstwa, mających charakter obraźliwy i mogących stanowić groźbę bezprawną, pozostających w sprzeczności z naszymi interesami (np. stanowiących bezpośrednią lub pośrednią reklamę Towarów lub podmiotów konkurencyjnych w stosunku do Sprzedawcy);

f)        nie mamy obowiązku publikacji treści zamieszczonych oraz udostępnionych przez Ciebie;

g)       zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji treści. Dotyczy to w szczególności weryfikacji treści, co do których, w oparciu o doniesienia osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one naruszać Regulamin, obowiązujące przepisy prawa. Uprawnienie do weryfikacji treści nie oznacza jednakże naszego obowiązku do prowadzenia uprzedniej kontroli zamieszczanych treści.

15.      Zasady odnoszące się do praw autorskich w zakresie opinii:

a)       Jeżeli zamieszczasz jakiekolwiek treści (opinie) i udostępniasz je na Stronie Internetowej, oświadczasz, że jesteś wyłącznym twórcą treści (opinii), przysługuje Ci pełnia praw do korzystania z utworów, które składają się na treści, oraz wyrażasz zgodę na wgląd do treści przez Sprzedawcę i innych użytkowników Strony internetowej;

b)       Jeżeli zamieszczasz oraz udostępniasz treści (opinie) jest to równoznaczne z faktem udzielenia nam  nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji, z prawem do udzielania dalszej licencji, na korzystanie z treści w zakresie ich udostępniania za pośrednictwem Strony Internetowej oraz innych mediach i wydawnictwach, na następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzanie określona techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego i cyfrowego; b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie, najem oryginału lub egzemplarzy; c) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż w lit. b) – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie i reemitowanie, udostępnienie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;

c)       Jeżeli zamieściłeś lub udostępniłeś nam treści to jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody i upoważnieniem nas do wykonywania praw zależnych do treści i dysponowania nimi na polach eksploatacji wskazanych powyżej.

16.      W przypadku uznania przez Klienta lub osobę trzecią, że treść opinii narusza postanowienia Regulaminu lub obowiązujące przepisy prawa, Klient lub osoba trzecia może zgłosić nam nadużycie za pośrednictwem adresu mailowego określonego w tyt. I ppkt. 5.2. Regulaminu.

17.      Po otrzymaniu zgłoszenia, weryfikujemy treści i w przypadku stwierdzenia nadużycia, usuwamy je, informując o tym fakcie dokonującego zgłoszenia, na adres mailowy, z którego zgłoszenie zostało wysłane.

III. INFORMOWANIE O WŁAŚCIWOŚCIACH TOWARÓW

1.         Informacje prezentowane na Stronie Internetowej  nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.

2.         W jaki sposób informujemy Cię o cenach:

a)       wszystkie ceny Towarów podajemy w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT);

b)       ceny Towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw i zależy od wyboru sposobu dostarczenia Towarów objętych Umową Sprzedaży, na etapie składania Zamówienia. Aktualną cenę dostawy widzisz w Koszyku;

c)       jeżeli dany Towar jest przeceniony lub jest aktualnie na promocji będziesz widział tę informację w karcie Towaru;

d)       jeżeli zajmujesz się dalszą odsprzedażą Towarów i nabywasz je w ilościach hurtowych, możesz skorzystać z naszego programu lojalnościowego, który zagwarantuje Ci niższe ceny i indywidualne warunki dostaw. Program lojalnościowy reguluje osobny regulamin.

3.         Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania na bieżąco:

3.1. zmiany cen Towarów,

3.2. aktualizowania informacji na karcie Towaru prezentowanych w Sklepie,

3.3. wycofania poszczególnych Towarów z asortymentu Sklepu,

3.4. wprowadzania nowych Towarów do asortymentu Sklepu,

3.5. zmiany cen dostawy.

4.         Zdarzenia opisane w  ust. 3 nie stanowią zmiany Regulaminu.

5.         Każdorazowo na karcie Towaru podajemy ilość dostępnych sztuk towaru. W każdej chwili możesz też złożyć indywidualne zapytanie dotyczące Towaru.

6.         Ponadto zastrzegamy, że poszczególne informacje, które publikujemy na Stronie Internetowej, niezależnie od formy ich wyrażenia, mogą być chronione przez przepisy prawa, w tym ustawę z dnia 4 lutego 1994 r.  o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1293), ustawę z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz.U. z 2020 r. poz. 286 t.j.). Dotyczy to w szczególności nazw handlowych, znaków towarowych, wzorów opakowań.

IV. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

1.         Zamówienie składasz w Sklepie za pomocą funkcji Koszyk.

2.         Złożenie Zamówienia w Sklepie wymaga od Ciebie uprzedniej akceptacji Regulaminu.

3.         Warunkiem koniecznym zawarcia Umowy Sprzedaży jest złożenie przez Klienta kompletnego Zamówienia, tj. takiego, którego dane umożliwią jego pełną realizację – poprawność danych i wypełnienie wymaganych pól Zamówienia. Złożenie Zamówienia nie wymaga Rejestracji.

4.         W jaki sposób możesz złożyć Zamówienie:

a)       wybierasz Towar lub Towary i określasz ich ilość a następnie klikasz  przycisk „Dodaj do koszyka”;

b)       jeżeli chcesz kontynuować zakupy to klikasz przycisk „Zostań na stronie” a jeżeli chcesz dokończyć zamówienie klikasz przycisk „Przejdź do koszyka”;

c)       wypełniasz formularz Zamówienia wskazując kraj dostawy, sposób dostawy oraz sposób płatności, wpisujesz kod rabatowy jeśli go posiadasz a następnie podajesz dane niezbędne do realizacji Zamówienia, zgodnie z instrukcją wyświetlaną na Stronie Internetowej – jeżeli posiadasz Konto Klienta możesz się zalogować, a w przeciwnym przypadku możesz dokończyć zakupy wypełniając formularz dostawy;

d)       akceptujesz Regulamin zaznaczając odpowiedni checkbox;

e)       potwierdzasz złożenie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.

5.         Zamówienia w Sklepie możesz składać 24 godziny na dobę przez cały tydzień.

6.         W przypadku Zamówień składanych za pośrednictwem Sklepu wypełnienie i przesłanie przez Klienta formularza Zamówienia stanowi złożenie oferty zakupu. Po prawidłowym złożeniu Zamówienia, Klient jest informowany o złożeniu Zamówienia, co nie stanowi potwierdzenia przyjęcia oferty Klienta przez Sprzedawcę.

7.         W przypadku, gdy Sprzedawca przyjmuje  Zamówienie do realizacji, informuje o tym Klienta  za pośrednictwem wiadomości wysłanej na wskazany adres e-mail Klienta („Potwierdzenie Zamówienia”). Z chwilą otrzymania Potwierdzenia Zamówienia przez Klienta, dochodzi do zawarcia  Umowy Sprzedaży.

8.         Do momentu otrzymania Potwierdzenia  Zamówienia, możesz anulować złożone Zamówienie i nie dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży. Oświadczenie o anulowaniu Zamówienia Klient może przesłać na adres mailowy wskazany w tyt. I ppkt. 5.2 Regulaminu.

9.         Warunkiem Potwierdzenia Zamówienia jest dostępność Towarów. W przypadku czasowej niedostępności Towarów poinformujemy Cię o czasie oczekiwania na realizację Zamówienia oraz poprosimy Cię o potwierdzenie woli dalszej realizacji Zamówienia lub jego anulowania ze zwrotem uiszczonych opłat. W sytuacji, gdy wyrazisz wolę realizacji Zamówienia w wydłużonym czasie, wiadomość z Potwierdzeniem Zamówienia zostanie wysłana po przyjęciu Towaru na nasz magazyn.

10.      Zamówienia realizujemy niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży.

11.     Poinformujemy Cię o statusie Twojego Zamówienia poprzez sms-y – jeżeli zostawisz nam swój numer telefonu lub e – maile, a w przypadku Klientów posiadających Konto, również za pośrednictwem Konta.

12.      Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za prawidłowość danych podanych w Zamówieniu. My ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, żeby pomóc Ci poprawnie skompletować Zamówienie.

V.  PŁATNOŚCI ZA TOWAR

1.         W przypadku Zamówień dokonywanych w Sklepie, możesz zapłacić za zakupiony towar następującymi sposobami:

a)       płatność przelewem – na rachunek bankowy Sprzedawcy,

b)       płatność za pobraniem – gotówką przy odbiorze Zamówienia dla zamówień z dostawą na terytorium Polski ,

c)       płatność gotówką – jeżeli odbierasz w siedzibie lub oddziale Sprzedawcy,

d)       szybkie płatności online – aktualnie płatności Tpay.

 

2.         Zamówienia płatne za pobraniem realizujemy niezwłocznie po Potwierdzeniu przez nas Zamówienia, a Zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po Potwierdzeniu Zamówienia przez nas i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na naszym koncie.

3.         W przypadku wyboru sposobu płatności przelewowych lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, płatności należy dokonać na rachunek wskazany  przez Sprzedawcę w trakcie dokonywania Zamówienia. W przypadku, gdy nie dokonasz płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia, anulujemy Twoje Zamówienie.

4.         Dodatkowo informujemy, że niektóre formy płatności mogą wiązać się z poniesieniem przez Klienta dodatkowych opłat w wysokości wynikających z cenników i/lub regulaminów operatorów i/lub podmiotów obsługujących tych realizację płatności.

5.         Poprzez akceptację Regulaminu wyrażasz zgodę na wystawianie i udostępnianie przez Sprzedawcę faktur drogą elektroniczną zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1221 z późn. zm.), co jest równoznaczne z rezygnacją otrzymywania faktur w formie papierowej, co jednak nie wyłącza prawa Sprzedawcy do wystawiania faktur w takiej formie.

6.         Sprzedawca wystawia faktury w formie elektronicznej w formacie PDF. Sprzedawca przesyła fakturę elektroniczną na adres e – mail podany w Koncie Klienta lub podany w trakcie składania Zamówienia przez Klientów nie posiadających Kont Klienta, w terminie do 7 dni od daty wydania Towaru Klientowi. Klient chcący otrzymać fakturę jest zobowiązany do podania numeru NIP przed dokonaniem transakcji.

7.         Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę papierową, w trakcie składania Zamówienia zaznacza odpowiednie pole w formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie ma prawo zwrócić się do Sprzedawcy o wystawienie faktury papierowej, przesyłając taki wniosek na adres poczty elektronicznej wskazany w tyt. I ppkt. 5.2. Regulaminu.

VI. DOSTAWA TOWARÓW

1.         Dostarczamy Towary wyłącznie na terytorium Polski. Koszt dostawy podajemy przy składaniu przez Ciebie Zamówienia.

2.         Sposoby dostawy:

a)       Przesyłka kurierska,

b)       Odbiór osobisty w siedzibie lub oddziale Sprzedawcy.

3.         W przypadku przesyłki kurierskiej Zamówienia realizowane są w terminie maksymalnie 14 dni od dnia Potwierdzenia Zamówienia na adres wskazany w Zamówieniu.

4.         W przypadku odbioru osobistego Towar jest gotowy do odbioru niezwłocznie po Potwierdzeniu Zamówienia.

5.         W przypadku większych Zamówień, w szczególności zamówień hurtowych, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach.

6.         W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej, dostawa realizowana jest na warunkach wskazanych w regulaminie firmy kurierskiej (transportowej).

7.         Obowiązkiem Klienta jest sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki w momencie jej odbioru w obecności dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu Klient wraz z dostawcą spisują protokół szkody. Niesporządzenie protokołu szkody przez Konsumenta nie wyklucza ani nie wstrzymuje rozpoznania ewentualnej reklamacji, jednakże może utrudnić Konsumentowi udowodnienie istnienia uszkodzeń w momencie doręczenia przesyłki.

8.         Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w tym pomyłkami) popełnionymi przez Klienta przy składaniu Zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Jeżeli pomyłka w dostawie wynikła z winy Klienta, koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego Zamówienia ponosi Klient.

VII. RĘKOJMIA I GWARANCJA

1.         Sprzedawca dostarcza Towary wolne od wad. Sprzedawca odpowiada, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną z tytułu rękojmi w zakresie i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym wobec Klientów będących Konsumentami. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się zastosowanie przepisów o rękojmi za wady fizyczne i prawne zawartych w Kodeksie cywilnym.

2.         Jeżeli zakupu Towaru dokonał Klient będący Konsumentem, a wada Towaru została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru Konsumentowi domniemywa się, że wada istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

3.         Konsument, który dokonuje reklamacji Towaru z tytułu rękojmi zobowiązany jest sprecyzować swoje żądanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego oraz dostarczyć wadliwy Towar na koszt Sprzedawcy do miejsca oznaczonego w Umowie Sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w Umowie Sprzedaży – do miejsca, w którym Towar został mu wydany.

4.         Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje.

5.         Postanowienia punktu VII. 3 i VII.4 stosuje się do zwrotu Towaru w razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży i wymiany Towaru na wolny od wad.

6.         Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrujemy w terminie 14 dni liczonych od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.

7.         Sprzedawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego i informuje o zakończeniu procesu reklamacyjnego, w szczególności w Koncie Klienta lub drogą mailową, telefoniczną, sms - em.

8.         Szczegółowe informacje o procesie reklamacyjnym dostępne są na Stronie Internetowej lub pod numerem infolinii.

9.         Towar, którego reklamacja z tytułu rękojmi nie zostanie uwzględniona zostanie odesłany do Konsumenta.

10.      Udzielamy gwarancji na sprzedawane przez nas  Towary. Okres gwarancji wynosi od 6 do 12 miesięcy od momentu sprzedaży i zostaje on określony na karcie Towaru. W ramach gwarancji dokonamy bezpłatnej naprawy oraz dostarczymy z powrotem Towar do Ciebie.

11.      Szczegółowe warunki gwarancji określa dokument gwarancji – karta gwarancyjna – dołączony do Towaru.

12.      Warunki i zasady rozpatrywania reklamacji Towaru na podstawie gwarancji określone są w treści dokumentu gwarancyjnego.

13.      Gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Klienta, ani też nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady Towaru.

14.      Wszelkie reklamacje związane z Towarem, zarówno na podstawie rękojmi jak i gwarancji,  możesz składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@gopc.pl.

VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

1.         Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając w tym celu oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.

2.         Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może być złożone na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik do Regulaminu.

3.         Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres:sklep@gopc.pl .Dla zachowania terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu wskazanego w ust. 1.

4.         W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdzi niezwłocznie otrzymanie oświadczania o odstąpieniu, przesyłając wiadomość  na adres e – mail Konsumenta.

5.         W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Konsument ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle Towar przed upływem 14 dniowego terminu na adres Sprzedawcy.

6.         W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi uiszczone przez niego płatności w związku z Umową Sprzedaży, za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia Towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Konsument.

7.         Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania zwrotnego Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

8.         W przypadku składania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w formie pisemnej, Konsument w celu usprawnienia realizacji zwrotu ceny za Towar może dołączyć kopię dowodu zakupu Towaru do oświadczenia, a w przypadku przesyłania formularza o odstąpieniu za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail – czytelny skan lub zdjęcie dowodu zakupu.

9.         Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

10.      Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość, nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

10.1.      o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

10.2.      w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Usługodawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

10.3.      w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

10.4.      w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10.5.      w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

10.6.      w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10.7.      o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.         Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

2.         Dane osobowe Klientów będą przetwarzane między innymi w celu należytego świadczenia usług drogą elektroniczną, jak również w celu zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży oraz usług posprzedażnych.

3.         Wszystkie informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych Klientów są dostępne w Polityce prywatności pod adresem: https://sklep.gopc.pl/polityka-prywatnosci,13

 

X. REKLAMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA STRONY INTERNETOWEJ

1.         Sprzedawca zapewnia poprawne działanie Strony Internetowej i Sklepu i zobowiązuje się usuwać wady lub przerwy w ich funkcjonowaniu, zgłoszone przez Klientów.

2.         Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne, w tym szybkość przesyłu danych systemu teleinformatycznego oraz infrastruktury technicznej z których korzysta Klient.

3.         Zawiadomienie o wadach lub przerwach w funkcjonowaniu Strony Internetowej  możesz zgłosić za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie poprzez infolinię.

4.         Pamiętaj, żeby podać w reklamacji swoje dane osobowe i datę wystąpienia przyczyn reklamacji.

5.         Sprzedawca nie odpowiada na reklamacje dotyczące obsługi szybkich płatności on-line. Klient powinien złożyć reklamację do podmiotu obsługującego szybkie płatności on-line, zgodnie z regulaminem świadczenia usług tego podmiotu.

6.         Odpowiedzi na reklamację dotyczącą Strony Internetowej udzielimy w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania na papierze lub innym trwałym nośniku danych.

XI. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1.         Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Konsument ma prawo:

a.          wystąpić do stałego sądu polubownego przy wojewódzkich inspektorach, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2018.1930), o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy. Regulamin organizacji i działania stałych sądów polubownych określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 roku w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej (Dz. U. z 2017.1356),

b.          wystąpić do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2018.1930) o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. Informacje na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępne są na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej,

c.          wystąpić do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (między innymi Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), o udzielenie bezpłatnej pomocy prawnej w sprawie rozstrzygnięcia sporu z Usługodawcą.

2.         Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

·         https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

·         http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

·         http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

3.         Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko w przypadku, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Powyższy zapis ma charakter informacyjny i nie oznacza wyrażenia przez Sprzedawcę zgody na udział w pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (rozstrzygania sporów).

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.         Aktualny Regulamin jest zamieszczany na Stronie Internetowej oraz na każde żądanie Klienta może być mu dostarczony droga elektroniczną bez dodatkowych opłat. Regulamin jest również dostępny w Koncie Klienta.

2.         Klient ma prawo do nieodpłatnego zwrotu zużytego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, zgodnie z ustawą z dnia 11 września  2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego sprzętu dokonany zostanie w Sklepie Internetowym i będzie obejmował sprzęt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje, co sprzęt dostarczony. Zużyty sprzęt powinien być kompletny.

3.         W razie zaistnienia sporu Konsument może, według swojego wyboru, bądź skierować wniosek o mediację, bądź wytoczyć powództwo przeciwko Sprzedawcy przed właściwy sąd powszechny.

4.         Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

5.         Możemy jednostronnie zmienić Regulamin w przypadku:

a)       dodania nowych funkcjonalności lub uruchomienia nowych wersji Sklepu lub Strony Internetowej,

b)       zmian prawnych lub organizacyjnych Sprzedawcy,

c)       a także w razie zmiany mających zastosowanie do Strony Internetowej lub Sklepu przepisów prawa.

 

6.         Dla skutecznego złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta niezbędnym jest uprzednie zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja oraz przestrzeganie jego postanowień. Akceptacja Regulaminu przez Klienta oznacza akceptację zasad sprzedaży z niego wynikających oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim reguł.

7.         Zmiana Regulaminu następuje poprzez ogłoszenie zmienionej treści Regulaminu na Stronie Internetowej oraz poinformowanie Klienta o zmianie Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej.  Klienci będą związani postanowieniami nowego Regulaminu, o ile w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie nie wypowiedzą umowy o świadczenie usług opisanych w Regulaminie.

8.         Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed datą  wejścia w życie zmienionych postanowień Regulaminu. W przypadku takich Zamówień zastosowanie ma Regulamin w wersji obowiązującej w dniu złożenia zamówienia.

9.         Załącznikami do Regulaminu, stanowiącymi jego integralną część są:  Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na odległość oraz Polityka Prywatności.

10.      Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.10.2020 r.

Cookies

Nasz serwis korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia.
Zgadzam się